در ۲۲ مهر سال ۱۳۵۹ (فقط ۲۲ روز پس از آغاز جنگ) با ۳۰ سال سن، در خرمشهر با درجه ستوان یکمی اسیر نیروهای عراقی شد، اما بواسطه آمادگی جسمانی و روانی بالایش، توانست شرایط غیر قابل تحمل اسارت را ده سال تاب بیاورد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم وزنه‌برداری جوانان و نوجوانان در واکنش به انتقادات گفت: تیم را در آسیا به مقام اولی و دومی رساندم اما اگر در جهان آخرت هم این تیم را به مقام قهرمانی برسانم برخی انتقاد می‌کنند.
سرمربی تیم وزنه‌برداری جوانان و نوجوانان در واکنش به انتقادات گفت: تیم را در آسیا به مقام اولی و دومی رساندم اما اگر در جهان آخرت هم این تیم را به مقام قهرمانی برسانم برخی انتقاد می‌کنند.
اداره کل ورزش و جوانان استان البرز اقدام به تجلیل از قهرمان وزنه‌برداری جوانان آسیا کرده است و این در حالی است که در این مراسم، دختر وزنه‌بردار که نایب قهرمان آسیا شد، دعوت نبوده است.
تیم وزنه‌برداری جوانان ایران نایب قهرمان آسیا شد
تیم ملی وزنه‌برداری ایران در رده جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد.
دختر وزنه‌برداری ایران برای نخستین بار توانست قهرمان آسیا شود.
تست دوپینگ قهرمان وزنه‌برداری آسیا مثبت شد و بر این اساس او شانس حضور در بازیهای المپیک را از دست خواهد داد.
تست دوپینگ قهرمان وزنه‌برداری آسیا مثبت شد و بر این اساس او شانس حضور در بازی‌های المپیک را از دست خواهد داد.
تیم ملی وزنه‌برداری ایران توانست با حمایت همراه اول به مقام قهرمانی آسیا برسد.
تیم ملی وزنه‌برداری ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی به مقام قهرمانی دست یافت.
ایران با رو کردن دو پدیده سنگین وزن خود در وزنه‌برداری آسیا به خصوص یوسفی جوان، نشان داد که در تدارک معرفی جانشینان شایسته ای برای حسین رضازاده و بهداد سلیمی است. آنها با دو نقره خود تیم کشورمان را قهرمان تیمی آسیا کردند
تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان عنوان قهرمانی رقابت‌های آسیایی را به خود اختصاص داد.
ملی پوش وزنه برداری دسته 109 کیلو کشورمان به مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کرد.
ملی‌پوش دسته 109 کیلوگرم تیم وزنه‌برداری ایران به مدال برنز حرکت یک‌ضرب در مسابقات قهرمانی آسیا رسید.
سلطانی قهرمان وزنه‌برداری آسیا شد
وزنه‌بردار دسته ۹۶ کیلوگرم ایران پس از صحبت با کادرفنی به خانه برگشت و کادرفنی باید یک نفر دیگر را خط بزند تا ترکیب ایران در قهرمانی آسیا مشخص شود.
قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان و المپیک گفت: قرار بود نام من برای حضور در انتخابات هیات اجرایی کنفدراسیون آسیا رد شود و نمی دانم چرا انجام نشد.
نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری آسیا معتقد است برای پیشرفت و رسیدن به مدال‌های خوشرنگ در میادین بعدی باید روی نقاط ضعف خود تمرکز و انها را برطرف کند.
ملی پوش دسته ۱۰۹ کیلوگرم وزنه‌برداری کشورمان به سه مدال طلای حرکت یکضرب، دوضرب و مجموع مسابقات قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا دست یافت.
ملی پوش وزنه برداری کشورمان در دسته 102 کیلوگرم مسابقات قهرمانی آسیا دو نقره و یک برنز کسب کرد و نایب قهرمان شد.
پیشکسوت وزنه‌برداری ایران اتفاقات جالبی که در دوران قهرمانی و مربیگری خود پشت سر گذاشته را بازگو کرد و افتخار می کند که هر جا قدم گذاشته قهرمان تحویل داده است.
یاسردادوند در سال ۸۹ در مسابقات قهرمانی آسیا در کنار ورزشکارانی، چون کیانوش رستمی، اصغر ابراهیمی، بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی، مرتضی رضائیان، سید مهدی پانزوان، حامد مجیدی به همراه کادر فنی افشین ریاحی (سرپرست)، کوروش باقری (سرمربی)، محمدعلی فلاحتی نژاد (مربی) و … حضور داشت و نماینده ایران در این دوره از مسابقات بود.
رئیس اتحادیه کل انجمن‌های کشاورزی عراق می‌گوید: گرانی نهاده‌های دام و طیور موجب تلف شدن هزاران راس دام شده و هزاران مرغداری را در معرض خطر تعطیلی قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ